Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

dissabte, 12 de desembre del 2009

Com Parlar bé en públic



Avui penjo la valoració sobre el llibre Com Parlar bé en públic, de Joana Rubio i Francesc Puigpelat.


Quan l'Imma ens va anunciar que havíem de llegir aquest llibre en seguida vaig anar a comprar-lo però quan el vaig veure vaig pensar, mare meva! potser em costa una mica de llegir. Però després d'haver-lo llegit vull dir que és un llibre teòric però molt entenedor. El recomano a tothom que s'inici a fer exposicions orals o conferències ja que ajuda a tenir en compte molts aspectes que passen desapercebuts.


Jo després d'haver-lo llegit en trec les següents aportacions personals:


Temes que he trobat interessants:



- Parlar amb precisió, brevetat i sense retòrica falça.
- Saber pensar amb claredat.
- Vocalització i articulació
- L’actitud
- L’entonació
- Cal entendre el què es diu per parlar-ho bé
- - Dir amb veu més alta les paraules clau
- La respiració
- Les pauses
- El silenci



El punt de com guanyar-se el públic és força divertit i interessant!



Finalment dir que l'estructura d'aquest llibre m'ha ajudat molt a entendre-ho tot a la perfecció, està molt ben estructurat per punts.



Així que ànims als que encara no l'heu llegit.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada