Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

dimecres, 30 de desembre del 2009

Tancament del Bloc

Heu sentit dir alguna vegada que tot el que comença acava????? Doncs bé, arriva la fi del meu bloc. Si una cosa tinc clara és que si algun dia torno a fer un bloc espero que sigui pel meu compte i que tingui més temps. He estat una escritora de bloc bastant dolenta, per així dir-ho. El fet de fer dues carreres m'ha provocat durant el semestre un ritme molt alt de treballs i el bloc l'he anat deixant. tot i així encara que no en el temps establert, crec que he deixat plasmada el meu trajecte amb les TIC durant aquest trimestre.



Tot i les meves crítiques dir que el bloc m'ha aportat un creixement personal. A l'inici em vaig estancar molt i pensava que no seria capaç de fer-ho, però a mesura que han anat passant els dies he vist com em superava continuament. Això em donava forces a continuar. Actualment estic orgullosa del què he après a fer amb aquest bloc i no descarto començar-ne un de nou dintre un temps això si, encara no sé sobre quin tema.



Les aportacions que més m'han servit són les següents entrades. En destaco dues:




  • La primera és la de la publicació d'un mapa conceptual amb Cmaptools, és una eina que no coneixia i m'ha sorprès molt.

  • La segona són les del projecte telemètic i webquest, ja que els trobo molt interessants.

Finalment dir que tant GITIC com COED són dues assignatures que m'han aportat coneixements nous i si més no experiències que em fan crèixer cada dia de cara el meu futur com a mestra.


Bones festes a tots!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada